poniedziałek, 22 lutego 2016

Mac In Extreme Dimension 3D Black Lash

Maskara In Extreme Dimension 3D jest chyba jedną z popularniejszych maskar do rzęs z MAC. Ma zapewnić naszym rzęsom objętość, wydłużenie oraz podkręcenie  nadając im przy tym elastyczności i miękkości. Dodatkowo intensywna czerń wpadająca w kolor smoły ma spotęgować dramatyczny efekt.


Tusz zamknięty został w czarne plastikowe i całkiem poręczne opakowanie. Szczoteczka dosyć dużych rozmiarów ma za zadanie przenieść więcej produktu i równomiernie go rozprowadzić, bez tworzenia grudek. Ciężko sobie to jednak wyobrazić, ponieważ umieszczone zostały na niej bardzo krótkie ząbki, które wydają się być stanowczo za krótkie do dokładnego rozczesania rzęs. Już po pierwszym użyciu zauważymy, że owa szczoteczka aplikuje bardzo dużą ilość tuszu, który lekko skleja  rzęsy.
£19.00/95.00zł





Efekt końcowy w dużej mierze zależy od stanu naszych rzęs. Jeśli mamy naturalnie piękny wachlarz to zdecydowanie ta maskara pięknie go podkreśli, a przy aplikacji większej ilości warstw uzyskamy efekt WOW. Moje rzęsy ostatnio są w średniej kondycji, więc cudów nie mogłam nią uzyskać. Szczoteczka okazała się zdecydowanie za długa i za gruba. Niestety, ale tusz skleił moje rzęsy
tworząc efekt pajęczych nóżek. Z daleka rzęsy wyglądają całkiem dobrze, są wyraźne i długie, jednak z bliska prezentują się już mniej ciekawiej.

Maskara się nie rozmazuje i nie kruszy, nie ma również problemu z jej zmyciem. Przy odrobinie pracy można uzyskać nią bardziej dramatyczny efekt, jednak jak dla mnie jest bardzo przeciętna.



14 komentarzy:

  1. O to to to pewnie na mnie też by tak zadziałał, a tego efektu pająka nie lubię :( a większość tak na mnie działa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie przepadam za takimi szczoteczkami, bo przy mizernych rzęsach - mizerny efekt. Moim odkryciem jest żółty tusz do rzęs z lovely! Polecam z czystym sumieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam ale troche ciężko dostępny u Nas ;)))

      Usuń
  3. Efekt nie do końca mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez nie lubie takieo efektu. Ale oczy masz przepieeekne!!! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ze względu na ogromną szczoteczkę nie jest łatwa w użytkowaniu, ale przy odrobinie szczęścia można nią zmalować sobie efekt sztucznych rzęs. Lubiłam ją, ale raczej nie ponowię zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też właśnie wszystko zależy od stanu rzęs :) myślę że co niektórzy pewnie osiągną nim piękne rzęsy ;)

      Usuń
  6. Jest to jeden z najlepszych MACowskich tuszy, niestety nie polubiłam się ze szczoteczka ;)

    http://idorottka.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. No też właśnie szczoteczka jest dziwna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jest przeciętna, nie lubię tuszy które źle się rozprowadzają.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...