wtorek, 24 marca 2015

Glossy box Marzec 2015 / Glossy box March 2015



W tym miesiącu pudełeczko trochę późno do mnie dotarło, ale za to w marcowym Glossy Boxie znajdziemy aż 4 pełnowymiarowe produkty.







 
- essence Lash Princess Volume Mascara -  pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs w kolorze czarnym.  
- Dove Youthful Vitality - szampon i odżywka do włosów
- Naobay Moisturizing Peeling - peeling nawilżający do twarzy
- Sleek Pout Paint - farbka do ust w kolorze Rosette 158
- ncLA - lakier do paznokci w kolorze ''Like... totally valley girl'' 012
 

A jak tam kochani Wasze pudełeczka?



20 komentarzy:

  1. nie no wszędzie ten Dove - w naszym marcowym też była kostka od Dove i też produkt od Naobay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon co prawda ładnie pachnie, ale tez wolałabym inne produkty niż Dove...

      Usuń
  2. Nie dla mnie ale dobrze, ze Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej serii Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki sam zestaw ,ale lakier i blyszczyk pomaranczowy.
    Straszny ten miesiąc.

    Ja osobiście tylko skorzystam z peelingu. Dove oddaje mamie,a ten lyszczyk jest straszny.Nadaję sie na przebranie za dynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nieciekawy ten kolor... mój co prawda nie jest pomarańczowy tylko fuksja, ale i tak nieciekawy...

      Usuń
  5. Uważam, że pudełko jest nie najgorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez szału, ale do zużycia według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O firmie Naobay nie słyszałam, ale to opakowanie jest w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calkiem fajny, ale bardzo delikatny i za bardzo pachnie cytrusami...

      Usuń
  8. Całkiem bogato tym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa zawartość tego pudełeczka.
    Ps. Niestety nie posiadam Instagrama, ale mam zamiar założyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość według mnie taka sobie, bez szaleństwa. Mogliby się bardziej postarać ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...