piątek, 12 grudnia 2014

Burberry, Pale Grape

Już po mału do Was kochani wracam. Ostatnie tygodnie były istnym szaleństwem, aż naprawdę żałowałam że doba nie ma 36h przynajmniej. No ale nie ważne, już jestem.


Przyznam że miałam duże oczekiwanie co do lakieru Burberry. Już samo opakowanie utwierdzało w przekonaniu że będzie wart każdego pensa. Kolor idealnie wpasowany w jesienne klimaty ( teraz już bardziej powinnam rzec- w zimowe) chłodny brudnawy fiolet, który tak cudnie prezentował się w buteleczce, musiał wejść w moje posiadanie. A oto proszę Państwa ''Pale Grape'' 410.


Opakowanie wykonane zostało z grubego szkła z metalową, ściąganą nakładką znajdującą się na plastykowej nakrętce. Cały design prezentuje się elegancko i stylowo, nie sposób przejść obok niego obojętnie.




Pędzelek tak jak w przypadku lakierów essie, szeroki i płaski.Szybko pokrywa całą płytkę paznokcia i kryje już po pierwszej warstwie.


Rozprowadza się go perfekcyjnie, a kolor po dwóch warstwach jest głęboki i intensywny. Wydawałoby się że lakier był strzałem w dziesiątkę, jednak niestety rzecz się zmienia jeśli przejdziemy do trwałości.





Lakier prezentuję się na paznokciach pięknie i stylowo , niestety jego trwałość daje wiele do życzenia. Z topem seche vite wytrzymał bez odprysków jeden dzień, na drugi już zaczynał się ścierać. Bez topu jego trwałość była jeszcze gorsza i po dwóch dniach paznokcie prezentowały się nieestetycznie. 
Jestem bardzo zawiedziona, bo patrząc na opakowanie które nie jest adekwatne do jakości emali znajdującej się w środku, muszę z bólem serca stwierdzić, że już po żaden produkt Burberry nie sięgnę.  
Cena: £15.00 

Jeśli jednak jest ktoś chętny na wypróbowanie ich kosmetyków, to od jakiegoś czasu produkty Burberry możemy znaleźć w drogerii Boots.



17 komentarzy:

  1. Boski ten kolor,ale faktycznie trwałość nie za ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne opakowanie, cudny kolor.. ale to nie wszystko. Szkoda, że Ci się nie sprawdził. Znowu sprawdza się reguła, że nie wszystko co droższe, jest lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier cudny ale paznokcie! :) Szkoda tylko że nietrwały. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny kolor z Golden Rose:)
    Zapraszam Cie na rozdanie :D http://bluebrush87.blogspot.com/2014/12/swiateczne-mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie i piękny kolor, szkoda tylko, że ma taki minus...

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka słaba trwałość za tak wysoką cenę to trochę przesada, na pewno bym się wkurzyła. Ale trzeba przyznać, że opakowanie jest bardzo ciekawe i zaskakujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko że zawartość nie jest adekwatna do opakowania...

      Usuń
  7. kolor mnie zachwycił ale opis jego jakości mocno zniesmaczył mnie do tego produktu..

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny lakier z Paese. Nie wydałabym 15 funtów na lakier, który nie trzyma się płytki.

    OdpowiedzUsuń
  9. 45 yr old Electrical Engineer Allene Noddle, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Vehicle 19 and Rowing. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Bentley Speed Six Tourer. prosto ze zrodla

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...