czwartek, 20 listopada 2014

MAC, RETRO MATTE, all fired up


Pomadki RETRO MATTE bezapelacyjnie są jednymi z tych produktów, których wyprodukowanie było strzałem w dziesiątkę. Każdy kto miał styczność z tą serią MACowskich pomadek myślę że się ze mną zgodzi. 


Retro matte to pomadki o mocnej pigmentacji i matowym wykończeniu. Zawierają właściwości pielęgnacyjne, dzięki którym usta wydają się być piękne i zadbane. Ponadto nie wysuszają i nie podkreślają suchych skórek.

Cena: 86zł


Mój kolor to piękna malinowa fuksja z czerwonymi tonami. Nie jest to typowa czerwień która nie każdemu może pasować, myślę że przez zimne tony w niej zawarte będzie się dobrze prezentowała na większości typów urody. 


Pigmentacja faktycznie jest niesamowita, już po jednym pociągnięciu możemy osiągnąć głębie koloru. Najlepiej nakładać ją pędzelkiem, wtedy mamy większą pewność że równo ją rozprowadzimy, oraz mamy możliwość budowania intensywności koloru. 


Pomadka nie wysusza usta jak w przypadku innych matowych produktach, ale pozostawia je miękkie i wygładzone. Utrzymuje się na ustach nawet 8h! Wiadomo że w przypadku spożycia jakiegoś jedzenia trzeba lekko ją poprawić, ale to naprawdę minimalnie od środka bo reszta ust jest nienaruszona. 


Ponieważ pomadka utrzymuje się cały dzień na ustach, to przed jej użyciem lubię nałożyć delikatną warstwę carmexu. Pomadka na nim bajecznie się rozprowadza i nadaje podwójne nawilżenie które trwa i trwa. 
Nie waży się, nie ściera, nie zostaje w kącikach ust ani w zgłębieniach, równomiernie się zjada a w zasadzie to zostaje aż do demakijażu. Produkt spełnił 100% moich oczekiwań czego chcieć więcej?

Naprawdę nie przypuszczałabym że aż tak polubię matowe pomadki, ale ta jest zdecydowanie moją ulubioną. Kolejnym plusem jest jej waniliowy zapach, który dodatkowo umila aplikację. 

Na pewno skuszę się na pozostałe warianty kolorystyczne, a Wam gorąco ją polecam.


44 komentarze:

  1. Ach jak mi się podoba ostatnie zdjęcie :) Pomadka pięknie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* pomadka jest piękna, polecam ;)

      Usuń
    2. O tak ostatnie zdjęcie jest piękne <3

      Usuń
    3. Dziękuję ;* Mam nadzieje że udało mi się oddać moc i głębię tej pomadki ;)

      Usuń
  2. zgadzam się ostatnie zdjęcie najlepiej ukazuje piękność produktu na ustach hihi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że mogłam tą piękność pomadki ukazać :D

      Usuń
  3. Kurczę dalej sądzę, że byłaby dla mnie świetna :D ale wybrałam inną z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! ale siebie nie widze w takim kolorku :P

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wyglada na Twoich ustach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że na każdych by się super prezentował ;)

      Usuń
  6. Nie wiem jak pozostałe kolory, ale ten mat ma to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor :-) Tego wykończenia jeszcze nie próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, głęboki kolor pomadek. Dokładnie takie uwielbiam :) Kochana, masz boskie włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest faktycznie głęboki i cudny :) Dziękuje ;*

      Usuń
  9. Wcale jej nie widziałam i wcale jej nie potrzebuję....

    A tak serio, to kocham serię Retro Matte!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tam pomadka(chociaż ładna!) - włooosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie piękny efekt daje :) A włosy wspaniaaałe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglada na ustach , taka idealna na kazda okazje

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolor szminki <3 ale Twoje włosy jeszcze piękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj widze ze prócz pieknych włosów masz równiez idealne usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam nie uwazam aby byly idealne, ale dobrze że przynajmniej sprawiaja takie wrazenie ;D :*

      Usuń
  15. Pięknie wygląda na ustach, na święta jak znalazł :)
    Masz przepiękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie miałam kosmetyków marki MAC, ale strasznie mnie kuszą, więc chyba w końcu się skuszę :) Ta szminka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor i przepięknie w nim wyglądasz! Ostatnie zdjęcie wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor. Uwielbiam czerwienie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...