środa, 5 listopada 2014

Jesienne bordo i czarny mat


Jesień zdecydowanie kojarzy mi się z bordo na paznokciach. Do wyboru mamy naprawdę dużo odcieni bordo, począwszy od soczystych z lekkimi malinowymi tonami, poprzez głębokie z dodatkiem czerwieni a skończywszy na ciemnych i mocnych z brązem. Mnie urzekł Urban Purple z Rimmel'a, chodź muszę przyznać że jest to dość delikatna wersja jesiennego bordo.




Lakier się świetnie rozprowadza i długo trzyma. Nie barwi płytek paznokci i dobrze się zmywa. Czarny lakier Collection2000 również całkiem dobrze się spisywał, pokryty został matującym topem z nails inc. 



24 komentarze:

  1. ładnie połączyłaś oba kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie super, zarówno pazurki, jak i manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej, pięknie! :) Czarny matt mega mi się podoba! Muszę zdobyć taki lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów, tez takie lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorki Ale jakie Ty masz paznokcie ja chyba nigdy takich nie wyhoduje

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie i dodatkowo ładne zadbane paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie idealne <3
    Również uważam, że bordo to typowo jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutnie w moim stylu:)piękne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne paznokcie, zazdroszczę, ponieważ mi praca nie pozwala nosić tak długich :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na szczęście nie są długie, bo za długich również nie mogę nosić ze względu na prace ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...