wtorek, 18 listopada 2014

Glossybox Listopad 2014 / Glossybox November 2014

A oto i listopadowe pudełeczko Glossybox.



A w nim...


Burt's Bees 
100% naturalny błyszczyk do ust.


 MONU
Olejek do twarzy z kardamonem, drzewem sandałowym i lawendom. 


 H2O+ 
Nawilżający oil-free że do twarzy. 


 Natural world
Coconut Water
Hydration& Shine
Organiczny olejek do włosów z ekstraktem z kokosów. 


Lollipops make up
Czarna kredka do oczu.


Naprawdę średnie to pudełeczko, dwa produkty są totalnie zbędne, za firmą MONU nie przepadam a h2o mnie nie zaciekawiła. No cóż, mam nadzieje że grudniowe pudełeczko będzie lepsze.

Ale za to prezenciki z Polandi są jak najbardziej trafione :) :*



17 komentarzy:

  1. Nie takie najgorsze to pudełko :) Ja już jakiś czas temu zrezygnowałam ze wszelkich boxów, czasem jeszcze kusi, ale wstrzymuję się od kupna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja żyje cały czas nadzieją że następne będzie lepsze ;D

      Usuń
  2. raz lepsze raz gorsze ;)
    napewno następne będzie lepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest złe ale bez żadnego szału :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh... przynajmniej olej do włosów jest boski :D

      Usuń
  4. Kuszą mnie pudełka ... ale ostatnio mówię im nie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam taką samą wersję i uważam, że pudełko w tym miesiącu nie bardzo im się udało ;)
    Pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świeczka kawowa:))) musi tworzyć cudny klimat

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście akurat w tym miesiącu im się nie udało. Ja zamówiłam nowego boxa Joy box wiec zobaczymy jak z tym będzie dopiero wchodzi na rynek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja wiem czy takie kiepskie? Moim zdaniem nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...