niedziela, 2 lutego 2014

MAC, PRO LONGWEAR Concealer NW15





Witajcie kochani!

Dzisiaj chcialabym Wam pokazac jeden z najlepszych produktow kosmetycznych jakie mialam okazje uzywac. Gdy tylko moj Touche Eclat YSL sie skonczyl wiedzialam ze predko musze nabyc nowy korektor i tak jak planowalam, w moje rece trafil MAC. Wybor w korektorach MACa jest dosc duzy lecz w ostatecznosci skusilam sie na PRO longwear w odcieniu NW15.

MAC
Pro Longwear
Concealer
NW15



Opis producenta:

Lekki korektor w płynie zapewniający krycie od lekkiego do średniego i komfortowe naturalnie matowe wykończenie. Doskonale stapiająca się ze skórą  formula utrzymuje się do 15 godzin. Pomaga zatuszować cienie pod oczami i przebarwienia. Opakowany w przezroczysta szklana buteleczkę z matowa czarna pompka. 

Cena:
77zl / £15.50






Skusilam sie na ten korektor takze z powodu opakowania, wydawalo mi sie ze dzieki buteleczce z pompka bedzie mi wygodniej wydobywac produkt. Niestety pompka to jest najwiekszy minus w tym produkcie jak dla mnie. Kosmetyku stanowczo za duzo sie wydostaje i nie jestesmy w stanie zuzyc wszystkiego, przez co czesc produktu ląduje na chusteczce a nastepnie w koszu. Jest to dosc duzy minus poniewaz nie mozemy sami kontrolowac wydobywanie produktu :(  A szkoda bo korektor ma fajna konsystencje dzieki ktorej bardzo szybko i za sprawa nie wielkiej ilosci mozemy bez problemu zakryc since pod oczami. Producent pisze ze mozemy uzyskac od lekkiego do sredniego krycie ale jak dla mnie to jest ono dosc duze, bez problemu zakrywam cienie a jesli uzyjemy wiecej kosmetyku to daje ladny efekt rozjasnienia. Uzywanie go to czysta przyjmnosc, świetnie sie rozprowadza a w ciagu kilku sekund znikaja wszelkie oznaki zmeczenia i podkrazone oczy... zdecydowanie jest to najlepszy korektor jaki mialam przyjemnosc uzywac. 

Ponadto swietnie spisuje sie jako baza pod cienie, wyrównuje koloryt powieki i przedluza trwalosc cieni!  Utrzymuje sie faktycznie bardzo dlugo u mnie nawet  12h! Ale o tym jeszcze pozniej wspomne. 






































Moj kolor to NW15 i mysle ze bedzie odpowiedni dla wiekszosci dziewczyn z jasna cera. Mysle ze osoba z duzymi zmarszczkami moze on osadzac sie lekko w zalamaniach ale nie wiem tego na sto procent poniewaz nie mam ich az tak duzo ale  jednak warto na to zwrocic uwage.






Jak pisalam wczesniej korektor rowniez swietnie spisuje sie u mnie jako baza pod cienie i dzieki niemu moj makijaz nawet po 12h jest dalej na swoim miejscu. Since sa dalej nie widoczne a cienie pozostaja nie zrolowane i nie ''wyblaknięte'' do samego wieczora. 

Na dowod tak wygladal makijaz oka o godzinie 21.00 kiedy wrocilam do domu a zrobiony
 zostal ok godziny 9 rano czyli po 12h noszenia...



Wiem ze nie jest on juz idealny ale jak na makijaz zrobiony 12h wczesniej to i tak jestem bardzo zadowolona...

Podsumowujac:

Plusy:
+ konsystencja ktora szybko i delikatnie sie rozprowadza po czym swietnie sie stapia ze skora
+ bardzo dobre krycie
+ trwalosc nawet do 12h
+ przedluza trwalosc cieni

Minusy:
- opakowanie, przez pompke wydobywa sie stanowczo za duzo produktu i nie mozemy tego kontrolowac. 
- nie jest wydajny patrz punkt 1.


Czy zakupie go ponownie?

Tak, ale bede chciala wyprobowac jeszcze inne z MACa jednak do tego na pewno jeszcze nie raz  wroce.


Buziaki kochani i udanego wieczorku :*

32 komentarze:

  1. efekt faktycznie rewelacyjny, ale nie ta cena :(

    OdpowiedzUsuń
  2. a myślałam, że pompka będzie plusem, a tutaj na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle zapominam by go kupić. MAC mógłby pomyśleć o zmianie opakowania na taki jak w YSL lub z gąbeczką. Ale efekt jaki zrobił u Ciebie bardzo mi się podoba, tak jakby dodatkowo rozświetlił skórę pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  4. wkieszosc korektorow pod oczy ma okolo 2ml a nawet 1.3 i kosztuja znacznie wiecej, wiec tu cena w stosunku do pojemnosci jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt, chętnie sobie sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... od jakiegoś czasu myślę nad jego zakupem:) słyszałam wiele pozytywnych opinii o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że efekt jest fajny i trwały. Chętnie bym taki korektor przygarnęła, bo jeszcze takiego idealnego nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie jest wydajny, a co do pompki - jeśli się nabierze wprawy można wycisnąć małą ilość produktu :) Ja niestety wybrałam nw20, a nie pomyślałam o tym, że w lecie moja buzia jest odrobinę ciemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie since najbardziej widac wlasnie w zime w lato przy opalonej buzi az tak sie nie odznaczaja... z pompka jeszcze musze popracowac bo za kazdym razem za duzo mi sie wyciska a pracuje z nim juz ok dwa miesiace ;)

      Usuń
  9. Dużo osób go chwali i jak widać jest za co :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go uwielbiam, mam już którąś z kolei buteleczkę. Nauczyłam się obsługi tej pompki, staram się po prostu naciskać ją do połowy, dzięki temu zużywam go tyle ile potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja musze wyprobowac coz z Mac cosmetisc,bo jeszcze nic nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 77 zł to nie jest źle.
    Ja mam vichy za 90 zł.
    Ciekawy jest muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ze nie jest zle jak dla mnie to cena bardzo przystepna jak za taki kosmetyk, bylabym sklonna dac o wiele wiecej za niego ;)

      Usuń
  13. Moj must have w tym roku ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że pompka nie wydobywa odpowiedniej ilości kosmetyku, ciekawe jak by można było temu zaradzić. Krycie pod oczami, faktycznie świetne i do tego bardzo ładnie rozświetla spojrzenie, choć faktycznie wydaje się, że ma tendencje do wchodzenia lekko w zmarszczki. Jeszcze nie miałam nic z MAC, ale ten produkt naprawdę zdobył moje zainteresowanie. Do tego ciągle szukam bazy pod cienie, która sprawdziłaby się u mnie, więc jego podwójne zastosowanie (swoją drogą imponujący efekt, makijaż wygląda jak świeżo wykonany!) bardzo zachęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak lekko moze wchodzic w zmarszczki ale jak dla mnie i tak jest wart kupna ;) i makijaz faktycznie wieczorem prezentowal sie jak swiezo wykonany dlatego tez jest to dla mnie produkt nie zastapiony ;)

      Usuń
    2. Nie dziwię się, robi naprawdę niezłą robotę!

      Usuń
  15. efekt jest fajny, ale widzac, jak podkreslil linie pod oczami troche sie boje, ze dla mojej suchej skory bylby zbyt przesuszajacy. Opakowanie wyglada na fajne, ale rzeczywiscie mogliby troszke nad pompka popracowac :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie moze byc troche przesuszajacy dla Ciebie bo i z takimi opiniami sie spotkalam

      Usuń
  16. bardzo bym chciala taki korektor ;))))) :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i bardzo lubię :) Jeden z lepszych korektorów jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, mogłabys polecić jakiś wypróbowany eyeliner? Moze testowalas jakiś z Mac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowalam jeszcze z Maca ponieważ mam moj ulubiony z constantsa carola i jest mega wydajny a ja juz mam wprawe w jego uzyciu ale jak tylko mi sie skonczy to mam zamiar wypróbować z bobbi brown. Mysle z Maca tez sie sprawdza ale jesli chodzi o eyelinery to nie lubie eksperymentowac ;)

      Usuń
  19. śliczny makijaż :)
    ja obawiam się, że by mnie wysuszył

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzę o nim :) Kiedyś odstraszała mnie cena, ale teraz wiem, że jest mega wydajny i wart swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny efekt! uwielbiam produkty MAC'a, ale korektora tej firmy jeszcze nie miałam .. czas to nadrobić! ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt


    http://www-girlrauhlll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam go całkiem nie dawno i jeśli chodzi o krycie rzeczywiście spełnia moje oczekiwania. Ale co do pompki masz rację. Byłam taka wściekła za każdym razem, możesz sobie wyobrazić, bo sama przez to przechodziłaś. Zdecydowałam się, więc na kupno małego plastikowego słoiczka z Rossmanna i wciskam do niego jedną pompkę i dopiero nakładam pędzelkiem bądź palcem. Dzięki temu produkt się nie marnuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...