sobota, 14 grudnia 2013

Grudniowy GlossyBox / Glossy Box December 2013

Witajcie kochani!

Dzisiaj Pan listonosz zapukał do mnie z nowym Grudniowym Glossy Boxem, nie spodziewałam sie go wiec miałam miła niespodziankę i dobry humor zagwarantowany na resztę dnia ;) Zawartość i tym razem mnie  nie rozczarowała baaa nawet bardzo ucieszyła, zresztą zobaczcie sami ;)



Grudniowy Glossy Box/
GlossyBox December





Kosmetyki zostały zapakowane w piękne świąteczne opakowanie...



A w środku...




1.
Wilkinson 
Golarka dla kobiet 


Lepiej trafić nie mogli, moja golarka właśnie się zużyła więc z miłą chęcią przetestuję tą ;)

2. 
RITUALS
Hand balm



Nie wiem jak Wy ale ja mam bzika na punkcie swoich rąk, mogłabym nakładać na nie miliony specyfików a i tak wydawałaby mi się że za mało je pielęgnuje. Uważam że nie ma nic piękniejszego niż zadbane dłonie i paznokcie, w  szczególności w okresie zimowym kiedy to nasze łapki narażone są na uszkodzenia powinniśmy poświęcić im szczególną uwagę. Balsam z miła chęcią wypróbuję jeszcze dziś i zobaczymy jak się spisze ;)

3.
Seche 
Nail Lacquer 


Juz dawno chciałam wypróbować kolorowej wersji seche, bo słynny top coat  kocham nad życie. Jedynie kolor nie w moim stylu... jednak może na pazurkach będzie się lepiej prezentował... 

4.
Beautiful movements lip gloss


Bardzo przyjemny błyszczyk do ust w kolorze nude, który będzie zapewne pasował większości z nas...

5.
Maybelline
Brow drama



 Mascara do brwi w kolorze ciemnego brązu, nie wiem czy dla moich brwi nie będzie trochę za ciemna ale z miła chęcią przetestuje bo jeszcze nie używałam tego typu produktów do brwi. Szczoteczka wygląda bardzo zachęcająco ;)


I jak Wam podoba się grudniowe pudełeczko? ja jestem zadowolona bo otrzymałam kolejne produkty które nie będą leżeć w szufladzie i zbierać kurz, tylko od razu idą do użycia ;)

***

Buziaki kochani, Wam życzę udanej nocki a Mojemu Skarbowi 100 lat !!!


20 komentarzy:

  1. mmm champagne & strawberries.... likey :) a u mnie dzis winko, czerwona Rioja. A box calkiem ciekawy :) 100 lat dla Twojego Lubego, wzniose winny toast ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zapakowane, a dla chłopaka 100lat w zdrowiu i radości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie wyjątkowo udana edycja. :)
    Chodź kolor lakieru rzeczywiście szału nie robi. ;/

    Wszystkiego dobrego dla TŻ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz lepsze pudelko od mojego, zamiast balsamu do rak (uwielbiam Rituals) dostalam probke perfum i to wcale nie jakichs drogich. Kolor lakieru do paznokci mam za to ladniejszy (czerwony), a z Maybelline mam cien color tatoo 24hr, niestety w czarnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne pudełko! Ogólnie nigdy mnie one specjalnie nie jarają, ale to jest super. Najbardziej ciekawi mnie ta mascara do brwi!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten boxik, udała im się świąteczna edycja :)
    maszynek do golenia nigdy za wiele, a i ta mascara do brwi może być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pudełko, fajne produkty ;)
    najlepszego dla ukochanego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zawartość boxa, same przydatne rzeczy :) Kolor lakieru mało interesujący, ale może lepiej wyglada na pazurkach :)ja na swój czekam, ale raczej przed świętami się nie doczekam. W SE pudełeczko przychodzi zazwyczaj po 28 :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie pudełko to bym chciała, całkiem udane :) Ciekawa jestem naszego

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na swojego glossyboxa jeszcze czekam. Bardzo zaintersowała mnie mascara do brwi- jestem jej bardzo ciekawa. Mam nadzieję, że błyszczyki są jednakowe, bo kolorówka w odcieniu nude zawsze się u mnie sprawdza:). W tej chwili jestem zakochana w Hemp Hand Protector z Body Shopu i nie wiem czy jakiś produkt do dłoni może go przebić,ale z przyjemnością przetestuję. Co do lakieru to kolor niestety nie mój .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi balsam do rąk z rituals jest genialny :D

      Usuń
  11. A pudełko zawiera także produkt dodatkowy dla klientów vip? Znowu jest to maszynka do golenia? Ja nadal czekam na mojego glossyboxa.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem co do produktu dla vip :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty VIP dodatkowy kosmetyk itp po 6 miesiącach subskrypcji lub przy wykupionych 6 pudełkach ( na raz ) rozsyłane w czerwcu i grudniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. polska wersja glossy zdecydowanie inna:) jesli jesteś zainteresowana zajrzyj do mnie , przygotowałam już recenzje produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...