czwartek, 26 września 2013

Hello autumn...

Witajcie kochani!

Dzisiaj w angli byla typowa zlota polska jesien, sloneczko grzalo na tyle ze mozna bylo nawet chodzic bez kurtki. Korzystajac z pieknej pogody postanowilismy wybrac sie na mala przejazdzke do IKEI i po drodze zahaczyc o polski sklep.  Jesienna chandra odeszla w niepamiec wiec tym bardziej ciesza mnie takie sloneczne widoki za oknem i napelniaja energia na caly dzien. Oczywiscie zakupy sie udaly, moglam wreszcie zakupic moje wymarzone filiżanki i wiele innych ciekawych rzeczy ale o tym innym razem. 

Na ten dzien postanowilam zalozyc sweter typu  oversize ( kocham tego typu bluzki czy swetry ) w kolorze jesiennej zgnilej zieleni, skorzane rurki, i zamszowe koturny ktore widzieliscie juz wczesniej...






















sweter: h&m
spodnie: h&m
buty: primark

***

Udanego wieczorku kochani, buziaki :*

39 komentarzy:

  1. ale masz śliczne włosy i świetną figurę! :) strój bardzo mi się podoba, lubię taki krój sweterków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bzika na punkcie takiego kroju sweterkow wiec jest ich pelno w mojej szafie :D
      Dziekuje ;*

      Usuń
  2. Ojaaa, jesteś cudna :) Też uwielbiam takie sweterki ;) A figura naprawdę pozazdroszczenia, jesteś szczuplutka a to co powinno być wypukłe jest wypukłe że aż się miło patrzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. buty cudowne!
    włosy o matko napatrzeć sie nie mogę ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy masz po prostu cudowne *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz! i te włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Swietnie wygladasz, i ta figura... <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny sweterek ! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz rewelacyjnie! a włosów to Ci zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw:) Szukam takich spodni i w mojej dziurze nigdzie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO ja takze długo szukałam i dostałam w zeszłym roku w h&m , musisz poszukać gdzies na pewno będą podobne ;)

      Usuń
  10. Wydaje mi się czy schudłaś? :>
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej Ci się wydaje :P chciałabym schudnąć bo wydaje mi się ze przytylam :O Ale dziekuje :*

      Usuń
  11. Ale z Ciebie piękna dziewczyna <3 Strój bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O boże, o boże, o boże, JAKIE ŚWIETNE WŁOSY!!! Zazdroszczę, strój też jest śliczny

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Uwielbiam takie kolory. No i te spodnie.. Jeeej, gdybym miała taką figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja:)
    Jestem wielką fanką tego typu zestawień:)

    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam takie koturny ale granatowe :) sweterek prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. umarłam na widok tych włosów, cudowne <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliiiicznota!!! Ja tez chce takie wlosy!!!! i figurke!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliiiicznota!!! Ja tez chce takie wlosy!!!! i figurke!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. IDEALNIE! a włosy marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne botki i przede wszystkim cudowne włosy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy???

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny outfit. Piękne masz te włosy.

    OdpowiedzUsuń
  22. super wygladasz :*:*:*:*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie przedluza trwalosc podkladu i tak jak pisalam zapobiega przetluszczaniu i swieceniu twarzy ;)

    Bardzo ladnie wygladasz, masz piekne wlosy ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeeej jakie Ty masz piękne, długie wlosy, cudowny blond kolor i do tego te długie nogi :O do samego nieba! I do tego jakie szczupłe!!! :O Spodnie ekstra, tez takich poszukuję od dłuższego czasu i znaleźć nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne włosy <3 aż żałuję, że moje podcięłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz romantyczne loczki, piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...