piątek, 10 maja 2013

L'OREAL False Lash Flutter/Wings...



Witajcie kochani!

Dzisiaj przybywam do Was z recenzja nowego i jakze kuszacego  tuszu od L'oreal dzieki ktoremu nasze rzesy beda niczym skrzydla motyla... brzmi zachecajaco? 
Tak wiec do dziela :)







Opis producenta:

''Rzęsy niczym skrzydła motyla. Objętość od nasady aż po same końce. Rzęsy są szeroko rozpostarte, podkręcone i wydłużone w zewnętrznych kącikach.

L'Oréal Paris prezentuje nową maskarę False Lash Wings/Flutter. Pod trzepotem rzęs Twoje oczy wyglądają spektakularnie, a szeroko rozpostarte rzęsy uzupełni ich uderzająca objętość… Twoje spojrzenie rozpościera się nieskończenie. False Lash Wings wydobywa esencję kobiecości.''


 Asymetryczna szczoteczka dla szeroko rozpostartych rzęs. Po raz pierwszy L`Oréal Paris stworzył asymetryczną szczoteczkę, która posiada:
- ergonomiczny kształt jak linia rzęs, aby chwycić każdą rzęsę, od kącika do kącika,
- elastyczne łuki unoszące się na zewnątrz aby rozciągnąć rzęsy przy zewnętrznym kąciku.
Szczoteczka natychmiast rozciąga i wydłuża każdą rzęsę w kierunku zewnętrznego kącika oka.
Formuła zawiera unikalne włókna o długości 1,2 milimetra, które delikatnie otulają i „rozwijają” rzęsy dla uzyskania jedwabistej i spektakularnej objętości. 







Pare slow ode mnie :
 
Od pierwszego uzycia tusz podbil moje serce! Dzieki rzadkiej konsystencji, dosyć duza ilość produktu nabierala się na szczoteczke i umozliwiala już od pierwszego pociagniecia stworzyć delikatny wachlarz rzes. Sama szczoteczka swietnie się operuje, dluzsze zabki faktycznie ladnie podkrecaja i wydluzaja rzesy przy zewnetrzym kaciku , nie skleja tylko ladnie rozczesuje i nadaje objetosci a do tego niesamowicie wydluza!
 
Już po pierwszej warstwie daje ladny wachlarz rzes ale efekt możemy stopniować, nakladajac kolejne warstwy uzyskamy bardziej dramatyczny efekt sztucznych rzes. Kocham mocno podkreślone rzesy wiec szkoda mi uzywac tuszu dla uzyskania naturalnego efektu i w pełni nie wykorzystując jego przeznaczenia dlatego ja nakładam 2 lub 3 warstwy i uzyskuje ladny, mocny efekt sztucznych rzes.
 
Nie będę Wam pokazywać jak wygląda po jednej warstwie tylko pokaze Wam jak wygląda po 3 warstwach, ale przy większej ilości czasu i cierpliwości możemy uzyskac naprawdę powalający efekt, mój wyszedł calkiem w porzadku jak na tak krotki czas malowania  ;)
 
 
 
 


 
 
Tusz się nie rozmazuje, lekko kruszy ale to przy tylu warstwach i tak jest calkiem niezle, swietnie się nim maluje, szczoteczka jest swietna w obsłudze, możemy pomalować kazda rzese nawet te najmniejsze na samym końcu,  jednym słowem jest to mój KWC wśród tuszow :D
Goraco polecam :)
 
 
Cena
ok 53zl  
 
Ocena:
5/5
 
***
 
Milego dnia kochani Wam zycze i udanego weekendu :***

37 komentarzy:

  1. o kurcze ale cudowny, podbił moje serce od pierwszego spojrzenia na Twoje zdjęcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna recenzja!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest piorunujący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie efekt! Piękne rzęsy. Ta szczoteczka mnie na początku przerażała. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Loreala:) Masz wszystkie tylko nie ta;(
    Caly czas przedluzam kupno.
    Podoba mi sie,kocham motylki;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wow pięknie wygląda na rzęsach:)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tusze z L'Oreal'a! :)
    byłam ciekawa tej maskary i chyba ją wypróbuję :)
    bardzo mi się podoba efekt na Twoich rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  8. używam tego tuszu już od miesiąca i zgadzam się z Twoją opinią :) Dla mnie super!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa maskara, a efekt przyznam, że bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga:)

    Pozdrawiam Serdecznie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt wow!
    musze go na ebay poszukac
    napewno bedzie tam za pol ceny :)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt zwalił mnie z nóg, dosłownie. :)
    rzęsy po jego użyciu są mega ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjęciach producenta ta szczoteczka wygląda dość imponująco, czy raczej dziwacznie, sama nie wiem :) Jednak na real foto wygląda już normalniej i przyjaźniej. Muszę przyznać, że taki sposób zachęcania do zakupu na mnie działa, rzęsy jak skrzydła motyla, brzmi świetnie :) Efekt u Ciebie jest naprawdę rewelacyjny, jakbym miała zgadywać, to powiedziałabym, że rzęsy zostały doczepione! Ja jednak kurczę nie do końca umiem posługiwać się plastikowymi szczoteczkami, chyba jednak u mnie najlepiej dają rade tradycyjne, w dodatku duuuże szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, aby uzyskac fajny efekt trzeba nauczyć poslugiwac się dana szczoteczka i poswiecic trochę czasu... osoba malującym się w biegu i zwolennikom jednaj warstwy nie polecam tego tuszu bo to wydanie pieniędzy w bloto jeśli nie można wykorzystać tego tuszu w pełni :D mnie również efekt zaskoczyl, i po poswieceniu więcej minut można wyczarować prawdziwe WOW na swoich rzesach :D a szczoteczka może odstraszać tylko na początku bo w realu jest naprawdę normalna ;) i swietnie się nia posluguje ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. wooooooow. szczota kosmiczna nieco, ale efekt na rzęsach zwala znóg *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW :D

      Usuń
  15. dla mnie za drogi ale efekt super :0

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny efekt, dzięki, że pokazałaś, bo się nad nią zastanawiałam:]

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczoteczka trochę dziwna, ale efekt świetny *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka ciekawa szczoteczka, nawet fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wygląda na rzęsach :) nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką szczoteczką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny efekt! Takiego tuszu szukałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. efekt na rzęsach jest rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. efekt naprawdę śliczny! :) jestem pod wrażeniem tej maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  23. efekt zwalił mnie z nóg, jak go tylko zobaczę w PL kupuję!!

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny efekt! Szkoda tylko, że taka wysoka cena, no ale chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt powalający na kolana. ..

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, rzęsy wyglądają normalnie jak doklejone! Ja też mam tusz z tej serii, ale coś nowszego - Loreal False Lash Wings Sculpt, świetnie pogrubia i wydłuża. Mam go kilka dni zaledwie, ale na jednym opakowaniu się nie skończy. Smyrgotka, próbowałaś go już może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszce nie próbowałam, ale cała ta seria jest genialna więc pewnie wkrótce trafi do mojego koszyka ;)

      Usuń
  27. O matko. Efekt jest nieziemski! Ja zazwyczaj lekko się maluję ale lubię mocno podkreślone rzęsy. Chyba znalazłam w końcu tusz dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetny! Koniecznie musisz go wypróbować ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...