niedziela, 3 marca 2013

Lacura tanszy odpowiednik The Body Shop'u???

Witajcie kochani!

Jakis czas temu odwiedzajac The Body Shop moja uwage przykul puder rozwietlajacy z drobinkami idealny na jakies wyjscia badz tez na impreze. Pudrow tego typu mozna znalesc bardzo duzo jednak ten przykul moja uwage poniewaz mial urocza pompke badz tez jak ktos woli rozpylacz - gruszke dzieki ktorej kosmetyk bardzo fajnie sie wydostawal i slicznie pokrywal nasze cialo/twarz/wlosy  migocacymi drobinkami.

cena
 65zl / 14

Jedyne co mnie powstrzymalo to cena... niestety nie adekwatna do jakosci, kosmetyk osypywal sie z ciala i latwo mozna go bylo zetrzec. Jednak sam wyglad i migocaca zawartosc flakoniku nie dawala mi o nim zapomniec ;)


Bedac w zeszlym tygodniu na spozywczych zakupach w aldim (nie wiem czy jest Wam znany ten sklep, cos jak maly supermarket z niemieckim w wiekszosci produktami) natrafilam na zimowe wyprzedaze i oto co tam znalazlam...


Puder dostepny byl w dwoch odcieniach za jedyne ₤2.99 wiec od razu trafil do koszyka ;)

Poniewaz nie dalo sie otworzyc opakowania to nie moglam sprawdzic jak sie nim operuje i czy w ogole dziala... postanowilam jednak zaryzykowac w koncu to tylko ₤2.99.

Po przyjsciu do domu i rozpakowaniu mojego nowego cudenka bylam bardzo pozytywnie zaskoczona.

Buteleczka tak samo jak w przypadku The Body Shopu wykonana jest solidnie ze szkla, gruszka dziala bez zastrzezen a nawet rozpyla wiecej kosmetyku niz w przypadku drozszego kolegi TBS,  no i ten piekny, slodki, waniliowy zapach ktory utrzymuje sie dosc dlugo na naszej skorze.
A w dodatku w mojej kieszeni zostalo ₤9.01 kupujac tanszy i wcale nie gorszy odpowiednik TBS.

A oto i on...




Cena 
₤2.99 / ok 15zl

Tak sie prezentuje na skorze bez flesza...
w sloncu slicznie sie mieni swiecacymi drobinkami jednak nie udalo 
mi sie tego uchwycic aparatem...



Nigdy wczesniej nie kupowalam kosmetykow Lacura, poniewaz uwarzalam  ze nie sa one za dobrej jakosci a w przypadku tego pudru bardzo mile sie zaskoczylam. Jakos obu kosmetykow jest bardzo podobna, roznia sie zapachem ten z Lacura pachnie bosko a reszta jest bardzo podobna wiec skoro nie widac
 roznicy, to po co przeplacac ? ;)
Oczywiscie gdyby chodzilo tu o krem do twarzy czy podklad, to wolalabym wydac wiecej gdyz sa to produkty uzywane  co dzien, i majace wplyw na nasza cere, ale kosmetyki  takie jak puder rozswietlajacy do ciala jest to rzecz bez ktorej mozna spokojnie zyc i nie majaca duzego wplywu na kondycje naszej skory... tak  wiec ciesze sie ze znalazlam tanszy odpowiednik produktu niekoniecznie pożytecznego ale za to jak ladnie wygladajacego ;) 


13 komentarzy:

  1. Ja bym porównała Aldi do Lidla, dla mnie to są bardzo podobne sklepy, nawet układ jest zbliżony. A czy to mały supermarket, to już zależy od miejscowości :) Wczoraj byłam tam pierwszy raz od dawna i rzuciłam okiem na kosmetyki Lacura, choć też niezbyt przykładnie, bo mam do nich podobne zdanie, co Ty, ale szkoda że nie wyłapałam tego olejku :( Ten z TBS rozbudził moje chciejstwo jakiś czas temu, zawsze chciałam mieć takie COŚ, bo nie wiem jak to inaczej nazwać, ale cena w TBS jest dla mnie zbyt wysoka. Wiem, że u mnie to będzie gadżet, którego użyję kilka razy. Następnym razem na pewno rozejrzę się za nim w Aldim.
    A rozszyfrowałaś może, czy nie robi dla nich kosmetyków, jakaś znana firma? Ich marka do pielęgnacji, nie pamiętam nazwy, ma wg mnie ogo podobne do L'oreal. A i wczoraj jeszcze widziałam masełka, które wyglądały jak te z TBS! :) Może jest tutaj jakiś związek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie rowniez aldi kojazy sie z lidlem, bardzo podobne sa te sklepy... nawet nie spojrzalam kto robi te kosmetyki dla aldiego hmmm.... pozniej zerkne ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ten brokat na skórze :) Nigdy wcześniej nie spotkałam się z brokatem w takim opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ostatnio w aldim myślałam, czy kupić ten puder, w końcu nie wzięłam, a szkoda- bo widzę, że fajnie się prezentuje! Na pewno by mi się przydał, zwłaszcza w wakacje :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam,ze w Aldim są kosmetyki... :D Byłam tam nie raz ale nie zwróciłam uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem od jakiegoś czasu zauroczona TBS Sparkler, ale skoro nie ma różnicy.. Problem w tym, że nie mam jak kupić tego zamiennika.
    Obserwuję i zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły bajerant z tego zamiennika :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten z TBS i bardzo lubię. Zresztą i tak nie miałabym gdzie kupić zamiennika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje współpracy :) kolor pomadki mnie urzekł i czekam aż pokażesz jak się prezentuje na ustach :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt, ale ciekawe czy dostanę go w Polsce.
    Nie mogę się nie odnieśc do poprzedniego postu. BOŻE JAK JA KOCHAM KSIĄŻKI O SZARYM! <3

    Reaktywowałam bloga, zapraszam! Mintpants.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...