sobota, 3 listopada 2012

crazy shopping...

Witajcie kochani!

Jak zapewne wiadomo nic nie poprawia jesiennego humoru lepiej niz shopppppping ;)
Dlatego tez dzisiaj troszke poszalalysmy z dziewczynami i wybralysmy sie na Meadowhall... wiedzialam ze beda to dlugie zakupy ale nie sadzilam ze az tak!
o 11.00 bylysmy na miejscu a skonczylysmy nasza wyprawde po sklepach o 18:30!
ok 16 moj TZ przyjechal do nas, za co bylam mu ogromnie wdzieczna gdyz nie mialam sily nosic tych zakupow ;D


Uwielbiam swiateczny nastroj i zimowe dekoracje w sklepach...




I to co kazda z nas kocha najbardziej;D


No i oczywiscie mnie zabraknac nie moglo... ;)

Moja ulubiona drogeria Boots ;)


W Ann Samers nie moglo rowniez nas zabraknac...




Hmm... do czego bym ta torebke  dopasowala?...

No to juz wiem do czego bym ja dopasowala ;D

Chwila relaksu...

I ciag dalszy naszego maratonu...

no comments... ;D 


Uff... to chyba byly najdluzsze zakupy w moim zyciu ;)


Kupilam wiele rzeczy ale wyobrazcie sobie ze... braklo mi czasu ;D nie zdazylam wejsc do zadnej drogeri no oprocz MAC'a a mialam tyle kosmetykow jeszcze do kupienia :(

Ale to nic bo najwazniejsze ze kupilam moje wymarzone cudne maselko shea do ust z 
The Body Shop'u...

Pachnie zniewalajaco szkoda tylko ze tak nie smakuje ;)
cena: ₤4

No i oczywiscie jak moglabym Wam nie pokazac przeslodkich kapciuszkow ktore zkupilismy dla chrzesnicy mojego TZ

Czyz nie sa slodkie ?
Primark
cena:
kroliki ₤4
krowy ₤2

Dla siebie rowniez znalazlam przecudne butki... 
Co prawda nie sa az tak slodkie jak tamte kapcioszki ale co tam ;D


I tym oto milym akcentem koncze i zycze Wam milej nocki i udanej niedzieli ;)
BUZIAKI:***


30 komentarzy:

  1. Ale długie zakupy! Podziwiam za siły i chęci:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama siebie tez podziwiam ze dalam rade :) i to w butach na koturnie ;D

      Usuń
  2. Kapciuszki są przeurocze :) Ale botki jeszcze cudowniejsze ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki dluuugi warkocz<3 zazdroszcze takich sklepow:-P bo u nas cos znalesc to graniczy z cudem:O

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne buciki, choc krowki tez niczego sobie ;P
    ps. ksiazki polskie kupuje w polskiej ksiegarni, ktora mam za rogiem lub na merlin.pl, wysylka wcale nie jest taka droga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziekuje ale juz przeczytalam na twoim blogu ;)

      Usuń
  5. dlaczego TŻ... Czy Jego imię to jakas tajemnica? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne buty sobie kupiłaś :)
    Pewnie wróciłaś nieźle zmęczona po tak długich zakupach :p
    Ja też uwielbiam zimowo-świąteczne ozdoby w galeriach. U nas jeszcze takie się nie pojawiły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak ja ale moje stopy na koturnach to normalnie mnie juz piekly ;D

      Usuń
  7. ale śliczne masz nowe buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zakupy!
    słodkie te kapciuszki, a botki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj to rzeczywiście maraton:D świetne te dekoracje w centrum, już zima na całego;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma tojak porzadny maraton zakupowy hehe...ciekawa jestem co tam schowane w tych torbach:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to moja slodka tajemnica co w tych torbach sie kryje ;D
      nie no zartuje ;) poprostu bylo juz ciemno i zdjecia nie wychodzily takie jak powinny wiec sobie darowalam ;)

      Usuń
  11. Śliczne kapciuszki :)
    Ja ostatnio jakoś nie mam ochoty na zakupy. Co do ozdób świątecznych w sklepach - równiez je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupki:) fajny stroj w ann summers;)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie przygarnęłabym te kapcie i szpilki ;) dekoracja jest przepiękna, nie przesadzona...

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarne szpilki z ćwiekami ♥
    Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny post! Shopping - to jest to, co ja lubię najbardziej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Great pics and amazing purchases!!!
    I really like this post! I can't wait to see what you do next!
    Come check out my blog, maybe we can follow each other:)
    Have a great week!
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz piękny warkocz ! Zazdroszczę dostępu do tylu sklepów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award;)Szczegóły u mnie na blogu http://caramellaq.blogspot.com/ ....Całuję i gratuluję;)!;*

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, I think you have a great blog... really. I enjoyed looking and your posts and was wondering if you'd like to follow each other. I just opened up a new blog and would love your support on it!! Hope you come by soon! Stay in touch xx

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie to dopiero bedzie jak zapala swiatla....:))))))))))ahh;)

    OdpowiedzUsuń
  21. 23 year old Systems Administrator II Cale Hegarty, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and Rappelling. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. opis

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...