wtorek, 3 lipca 2012

Wszystko bedzie dobrze...

Witajcie, chcialam wam tylko powiedziec ze na  jakis czas niestety musze wstrzymac dzialanosc bloga... wczoraj mialam powazny wypadek wracalam z pracy z moja Ewa i stalismy na przystanku kiedy jakies gowniarze wpadli w poslizg swoim bmw i wjachali w nas... poszkodowanych w sumie bylo 8 osob miedzy innymi  ja i  E. ... wiec jak sie mozecie domyslec nie jest ze mna za dobrze ale miejmy nadzieje ze wkrotce wroce do siebie... moja E. jutro ma kolejna operacje... miejmy nadzieje ze sie powiedzie i wszystko bedzie dobrze...

Pisze wam ta informacje bo nie chce zebyscie pomyslaly ze znudzilo mi sie prowadzenie bloga czy cos takiego... poprostu moja nie obecnosc wynika z faktu wyzej opisanego...

Trzymajcie sie cieplutko i uwarzajcie na siebie bo tak naprawde nigdy niczego nie mozemy byc pewni...

19 komentarzy:

  1. Dwóch przyjaciół spotkało się ze sobą po długim okresie rozłąki. W tym czasie jeden z nich stał się bogaty, a drugi biedny.

    Zasiedli razem do stołu i zaczęli wspominać wspólnie przeżyte chwile.

    Podczas prowadzonej rozmowy biedny człowiek nagle przysnął.

    Przyjaciel, w przypływie wzruszenia, przed wyjściem z jego domu, wsunął mu jeszcze do kieszeni duży diament o ogromnej wartości.

    Jednak gdy jego ubogi przyjaciel obudził się, nie znalazł podarowanego mu skarbu i rozpoczął swój dzień tak jakby nic się nie wydarzyło.

    Rok później los sprawił, że dwaj przyjaciele znów się spotkali.

    -Powiedz mi», powiedział bogaty, widząc znowu swojego przyjaciela w wielkiej biedzie, «dlaczego nie uczyniłeś pożytku ze skarbu, który pozostawiłem w twojej kieszeni?.

    Podobne zdarzenie ma miejsce w każdym międzyludzkim spotkaniu. Żyjący w naszej bliskości ludzie, obdarowują nas cennymi skarbami. My jednak nie zdajemy sobie zazwyczaj z tego sprawy...


    KOCHANA!!!
    DZIĘKUJĘ ŻE JESTEŚ, dziś po Twoim telefonie uświadomiłam sobie jak łatwo można stracić coś lub kogoś bardzo cennego...
    Kocham Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko...Strasznie mi przykro! Mam nadzieję, że Twoja przyjaciółka i Ty szybko wrócicie do zdrowia. Życzę Wam tego z całego serca...Czekam na Twoje notki z niecierpliwością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłączam się pod post. Wracajcie całe i zdrowe !! :(

      Usuń
  3. Ale cymbały dorwą się samochodu i cuda wyczyniają a potem niewinne osoby cierpią, kochana życzę Wam szybkiego powrotu do zdrowia i trzymam kciuki za przyjaciółkę

    OdpowiedzUsuń
  4. szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj szybko do siebie, zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo matko :( Laska Ty się trzymaj i nie poddawaj :) wszystko będzie dobrze!!!! czekamy tu na Ciebie całą i zdrową :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedactwo, zdrówka;* będzie dobrze, głowa do góry:)

    OdpowiedzUsuń
  8. głupoli nie brak na świecie ;( wracajcie szybko do zdrowia!!! Buziaki i ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że stan nie jest poważny i życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miescie sie w glowie, nasze zycie tak naprawde w duzej mierze zalezy od innych :/

    trzymaj sie Kochana, mam nadzieje, ze wszystko sie skonczy jak najpomyslniej i najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  11. szybkiego powrotu do zdrowia dla Was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku trzymaj sie w takim razie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. będę cięrpliwie czekała na Twój powrót... mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze, zdrowie jest najważniejsze... to naprawdę przykre, że spotkało Was coś takiego :( życzę jak najwięcej sił aby poradzić sobie z konsekwencjami wypadku.. Ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny, Narzeczony się Nią bardzo dobrze opiekuje i wkłada w to serce więc odpoczynek i Jego miłość postawią Smyrgotke na nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, przesyłam miliard pozytywnej energii, mysl pozytywnie i nie ma zadnej sily, ktorej mozesz sie poddac! Ewa wyzdrowieje, musi byc dobrze! niestety, sa gowniarze ktorzy mysla ze sa bogami swiata i niewinni ludzie cierpia! sciskam mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku... ZDRÓWKA! Dla Ciebie i E!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracajcie wszyscy szybko do zdrowia, nie chcialabym sie znalezc w takiej sytuacji, tak to jest gdy nieodpowiednie osoby siadaja za kierownice :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...