środa, 18 lipca 2012

RIMMEL nail rescue... czyli co robic kiedy nasze paznokcie sa w oplakanym stanie

Witajcie moje kochane...

Bardzo duzo ostatnio sie mowi o skoncentrowanej odzywce Eveline 8 in1 ktora w ciagu 14 dniu pomoze nam uzyskac piekne i zdrowe paznokcie... na blogach az zawrzalo i kazdy chcial ja miec :)

Rowniez i ja... niestety poniewaz Eveline nie jest dostepny w UK a stan moich paznokci z niewiadomych przyczyn starsznie sie pogorszyl to zaczelam szukac jakiegos produktu alternatywnego...

We wczesniejszych latach pamietam ze zawsze mialam dlugie paznokcie i zadko kiedy mi sie cos dzialo z nimi... wszystko sie zmienilo odkad przyjechalam do UK.. zaczely mi sie rozdwajac i lamac... zrobily sie strasznie slabe i za chiny nie moglam ich zapusci... tak wiec w desperacji postanowilam cos z tym zrobic...

I juz bylam sklonna kogos przekupic aby mi wyslal ta cudowna odzywke z PL az pewnego dnia  kolezanka mi polecila RIMMEL nail rescue odzywke ktora dziala na tej samej zasadzie co ta  z Eveline (w sumie nie wiem ktora byla pierwsza na rynku moze Eveline stworzyl swoja wersje Rimmel'owskiej odzywki?... tego nie wiem trzeba by bylo zapytac wujka Google ;)

Tak czy inaczej kochani bylam tak zdesperowana ze pobieglam do Bootsa i zakupilam to cudenko...



cena ₤4,59

Jak producent kaze stosowac...

Kuracja powinna trwac 14 dni, w pierwszy dzien nalezy nalozyc jedna warstwe odzywki na paznokcie w drugi dzien natomiast dolozyc druga warstwe odzywki i po 7 dniach nalezy zmyc ja z paznokci i powtorzyc zabieg - 1 dzien jedna warstwa, 2 dzien druga warstwa  i po kolejnych 7 dniach zmyc z paznokci i... gotowe... nasze pazurki powinny zostac uratowane :)

Jak ja zalecam stosowac...

I stalo sie co sie obawialam ze sie stanie... po 2 dniach odzywka zaczela mi sie scierac z koncowek! (jak zwykly lakier do paznokci ktory nigdy mi sie za dlugo nie utrzymuje ) w 3 dzien kuracji na samych koncach nie mialam juz odzywki wiec nie bylo mowy zeby moje paznokcie wytrzymaly jeszcze 4 dni!
Paznokcie zaczely mi sie dalej rozdwajac i sie lamac wiec nie bylo opcji zebym z ''golym''paznokciem wyszla z domu... tak wiec nalozylam kolejna warstwe odzywki. W 4 dzien nie bylo tak zle ale za to juz w 5 musialam znow kolejna warstwe dolozyc i w 6 dniu tak samo... na dzien 7 zmylam i zaczelam kuracje swoim sposobem - co dzien dokladalam warstwy odzywki.
Kuracje przedluzylam troszke dluzej do 3 tygodni, z tym ze w 3 tygodniu nalozylam odzywke jako baze pod lakier kolorowy.

Po 3 tygodniach faktycznie stan moich paznokci sie zmienil... podczas stosowania odzywki moje paznokcie i tak sie lamaly i rozdwajaly ale widocznie tak mialo byc bo po 3 tygodniach mialamm wreszcie(!) dlugie ladne paznokcie :) 

A teraz wam pokaze w jakim stanie moje paznokcie byly przed ta kuracja... uwaga drastyczne!

I to byly najdluzsze jakie moglam miec... 



A teraz dla porownania zdjecie z przed i po...



A tak wygladaja dzisiaj...

Na paznokcie mam nalozona ta wlasnie odzywke...

Co jakis czas jeszcze uzywam tej odzywki pod lakier jak widze ze moje paznokcie maja zly dzien :)

Moja ocena: 8/10 
- punkt odejmuje za zapach... starsznie gryzie w nozdrza przy nakladaniu
- i kolejny punkt odejmuje bo jest bezbarwna a ja wolalabym mleczna :P

Tak wiec kochani spelnilam swoj obowiazek, pokazalam swiatu ze istnieja jeszcze inne cudotworcze odzywki  oprocz Eveline ;D
A tak na powaznie  naprawde goraco  Wam ja polecam! Nie zauwazylam rowniez zadnych skutkow ubocznych ja np bol czy szczypanie palcy... a odegrala kawal dobrej roboty :)


No i to by bylo na tyle dzis :) milego czwartku Wam zycze... a ja jednak jutro jeszcze nie ide do pracy tylko dopiero w poniedzialek... za to z samego rana wybieram sie do lekarza... jak ja nie znosze wstawac tak wczesnie :/ 

Buziaki:*

Edit:
Jak by ktos byl zainteresowany to przesylam wam link do rozdania w ktorym biore udzial tutaj :)

49 komentarzy:

  1. A Nailteka nie macie? Bo u nas jest w zasadzie niedostępny na rynku, chyba że z allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko na allegro:) Mają np. w Sephorze i myślę, że w innych również.

      Usuń
  2. A Nail Tek'a nie masz u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosowalam i srednio mi pomagala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nail Tek także polecam:)
    Sally Hansen może być ale już gorsza.
    Ja teraz hybrydę zrobiłam i mam spokój:)s

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki nail rescue jest mi potrzebny!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem co się stało, ale przy wcześniejszym komentowaniu nie zobaczyłam całego posta...

    piękne paznokcie! ja staram się takie "wyhodować" za pomocą Eveline 8w1 ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia i napewno sie uda :) eveline jest z tego co slyszlam rowniez dobra :)
      ps wiem ze nie wyswietlilo calego posta bo go dopiero pisalam i przez przypadek wcisnelam ''publikuj'' na samym poczatku a dopiero jak skonczylam aktualizowalam i patrze a tu 7 komentarzy! :O i se mysle ale jak to?! jak ja dopiero co opublikowalam :D ale ciamajda ze mnie :D typowa blondynka :D

      Usuń
  7. Ale jakie śliczne teraz masz i długie aż nie mogę uwierzyć, że ta odżywka okazała się taka dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie moge uwierzyc ze to za jej pomoca :D no ale 3 tygodnie to troche duzo czasu wiec trzeba byc cierpliwym :) ale oplacalo sie :D

      Usuń
  8. wow, jaka odbudowa. muszę spróbować tej odżywki eveline, dużo osób ją chwali może uda mi się coś wyhodować ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie byla z Eveline :P ja odbudowalam pazurki za pomoca RIMMELA :P

      Usuń
  9. Hehe. wszyscy nadal o tym Eveline, dla mnie to nic specjalnego, mam go ale na mnie nie działa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta odżywka jest absolutnie genialna , wyprowadziła mi paznokcie po zdjęciu tipsów żelowych do ideału , nigdy wcześniej nie miałam tak mocnych i ładnych ( między innymi dlatego zdecydowałam się na tipsy ) jedyny jej minus to trudna dostępność , niby można ją kupić w Rossmanie ale często brakuje jej na stendach , dochodziło już do takich paranoi że biegałam po całej Łodzi i kupowałam na zapas :D jest bardzo wydajna ale wiadomo kiedyś się kończy :D w końcu zabrakło jej na dobre i zaczęłam używać SOS Eveline nie robiąc sobie większych nadziei i o dziwo jest tak samo dobra !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz :) z eveline nie uzywalam ale z tego co sadze to dzialaja na podobnej zasadzie :) i jesli chodzi o dostepnosc to ta z rimmela tez nie zawsze jest bo szybko ja wykupuja ale zawsze gdzies mozna ja dostac w UK :)

      Usuń
  11. ale masz śliczne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne paznokcie :) wogole bardzo ladny ksztalt plytki, az sie chce cos na niej 'robic' :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja lecę do Bootsa i moze na mnie tez zadziała, poniewaz cala reszta tych produktów ktore używałam to nic specjalnego.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja stosowalam Sally Hansen przez rpawie rok i NIC, a maluje pazury co 2 dni. Moze musze sie skusic na to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie niestety nic nie zdziałała ta odżywka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez by nic nie zdzialala gdybym stosowala jak producent kaze ;) ale jak uzywasz systematycznie po 3 tygodniach dokladajac co dzien po jednej warstwie to chcac nie chcac efekt jakis musi sie pojawic ;D

      Usuń
  16. łaaa świetny efekt :) ja używam własnie Eveline i jestem z niej mega zadowolona :) długość jest coraz lepsza i wreszcie mi się nie rozdwajają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej przed kuracją okropne,ale po kuracji jakie piekne! ja przez jakis miesiac stosowalam odzywke Eveline 8w1 i efekt rowniez dobry jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje paznokcie są bardzo krótkie i nigdy nie mogę ich zapuścić bo ciągle się lamia, biorę witaminki ale efektu jeśli chodzi o paznokcie nie widzę, a nie wpadłam na pomysł z odzywka...:/ Jutro popędzę do sklepiku i sprawie sobie takie cudeńko, bo nie mogę patrzeć na swoje paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog :) Leci sub.
    Kobieto, nie dość, że masz przepiękne włosy to jeszcze takie śliczne paznokcie! Jestem pod wrażeniem :)
    Co do odzywki to efekt fajny, ale przy moich łamliwych i kruchych z natury paznokciach za pewne nie da takich genialnych efektów. 80% sukcesu to zazwyczaj matka natura i geny, a 20% drogeria i systematyczność :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zachęcająco :)
    ja stosuje eveline ale "paznokcie twarde i lśniące jak diament" ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście efekty są bardzo widoczne! Rimmela bardzo lubię, ma kilka naprawdę fajnych i dobrej jakości kosmetyków:) tej odżywki jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz śliczne paznokcie-zazdroszczę! efekt widzę, ale odżywki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O proszę. Naprawdę efekty są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę się zastanowić nad tym produktem :D
    A jak tam zdrowie kochana ?? :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać olbrzymią różnicę:) masz bardzo długie i ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana konkurs jest już na blogu :) Jeśli masz ochotę to zapraszam :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. brzmi swietnie, chyba trzeba bedzie sie skusic :)
    ps. zostalas o TAGowana http://smakemigracji.blogspot.co.uk/2012/07/tag-ulubione-kanaly-yt.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o misia mnie wyprzedziła, też Cię otagowałam, nie wykręcisz się:D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja właśnie też teraz swoje ratuję, ale moje przed było zdecydowanie gorsze ;) na razie wydłużyłam już niemal dwukrotnie płytkę (tę część zrośniętą z palcem) i powolutku zapuszczam dalej :)
    używasz jako podkładu pod lakiery zapobiegawczo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, szczegolnie jak widze ze moga mi sie polamac to uzywam czasem pod lakier:)

      Usuń
  30. muszę ją miec! moje paznokcie po wakacjach są w opłakanym stanie, więc liczę na to iż ta odżywka sprawi,ze będą tak piękne jak Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! A używałas może odżywki z eveline 8 w 1?

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW, niesamowite efekty! :O może wypróbuję.. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ww. Świetny efekt :). Ja właśnie od początku tego tygodnia zauważyłam pierwsze naprawdę bardzo zadowalające efekty. I tylko czekać, aż będą jeszcze lepsze :). Ja też zmieniłam zalecenia producenta. I zmywam odżywkę po 3 dniach nie po 4. Z tego względu, że też odzywka schodziła mi z paznokci. I teraz jest idealnie :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...