czwartek, 26 lipca 2012

INGLOT roz ultradelikatny 72...

Witajcie kochani!

Wybaczcie ze tak dlugo nie pisalam ale praca totalnie mnie wykancza :) Juz za mna pierwsze dni pracy i co dzien wracam do domu zmordowana... co prawda wszyscy obchodza sie ze mna jak z jajkiem ale samo to ze musze tam siedziec i cokolwiek robic mnie wykancza... no ale juz po malu organizm sie przyzwyczaja :)

Dzisiaj pokazuje Wam obiecany roz do policzek ktory dostalam w moim Friend Boxie od milkusi...

INGLOT ultradelikatny roz - odcien 72


cena 19 zl



Roz wyprodukowany jest podobno z najdoskonalszych surowców nowej generacji, które dają mu niezwykłą miękkość i delikatość oraz wspaniałą aplikację...  no i faktycznie - bardzo przyjemnie sie go naklada no i ten kolor... cudny lekko landrynkowy roz, jestem nim totalnie zauroczona :)
Jesli chodzi o trwalosc to niestety podobno szybko sie sciera ale na mojej buzi spokojnie pare godzinek wytrzyma.


Jak dla mnie kochani jest on calkiem niezly... przyjemnie sie go uzywa, ma sliczny kolorek, przystepna cene, czego chciec wiecej od rozu do policzek ? :)






BUZIAKI!!!


28 komentarzy:

  1. sliczniusi kolorek...:)bardzo Ci pasuje ten odcien:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ładnie:) choć zupełnie nie mój kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest i cena nie duża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny róż. Ja obecnie uwielbiam róż w kremie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek. A myślałam, że róże z Inglota są droższe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę warto:) i na dodatek śliczny subtelny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena nie 11 a 19, za 11 jest sam wkład do paletki a ten kosztuje 19zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja latem rezygnuje z rózy. Naczynka górą =(

    OdpowiedzUsuń
  9. mam słabość do takich odcieni :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutko wygląda ten róż na Twe buzi. A o konkursie nic nie wiedziałam, muszę to sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknotka moja:)Ślicznie ten róż wygląda na tobie,ja jestem miłośniczką bronzerów:D o taaak:)Nie za bardzo wiem jak się posługiwać różem:P:)Trzeba będzie kiedyś spróbować :)Buziaczek

      Usuń
    2. o nareszcie jestes:P i ja cale zycie tez uzywalam bronzerow :D a to moj pierwszy roz i myslalam ze nie bedzie mi pasowal jak caly czas bronzer i bronzer ale jednak mi sie podoba :D

      Usuń
  11. wpadniesz w taki wir pracy, ze dziwnie Ci bedzie bez niej ;) a roz sliczny, makijaz jeszcze sliczniejszy, piekne kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie Ci w tym różu więc może warto odstawić bronzer ;)widzę także piękne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki bejbe ;D i widze ze nic nie umknie twojej uwadze :P

      Usuń
    2. a co do bronzera to znasz mnie :P jest to jedna z tych rzeczy niezastapionych w mojej kosmetyczce i jedna z rzeczy na mojej twarzy ktora jest ''must have every day '' :D buziaki i sie kuruj :P

      Usuń
    3. w sumie zawsze mozesz zaszalec i pomieszac ;)efekt pewnie bedzie powalajacy :) wiesz ze patrze i widze wszystko ;) buziOle

      Usuń
  13. bardzo ładny, delikatny odcień :) zwróciłam szczególną uwagę na paznokcie-śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż, te kreski nie mogę się napatrzeć kochana! ;) Zapraszam do mnie na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny róż ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam jasną karnację i własnie zastanawiam się nad odpowiednim różem;P

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorek różu no i makijaz cały piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  18. i love inglot *-* find your make up very nice and cute <3 your blog is very interesting

    love
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorek cudowny ! :) I te włosy... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny ;) Uwiielbiam Inglot ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...