sobota, 14 lipca 2012

Friend Box

Witajcie kochani...

Dzisiaj chcialabym Wam przedstawic moj dlugo wyczekiwany Friend Box... i jak sama nazwa wskazuje jest to pudeleczko pelne rozmitosci ktore przygotowuje Wam przyjaciolka badz tez kolezanka najlepiej mieszkajaca daleko od Was... na przyklad w innym kraju :D

Tak wiec ja mieszkam w UK wiec sataram sie kupowac rzeczy typowo z angielskich firm badz tez jakies kosmetyki ktore mi sie bardzo spodobaly i ktore bardzo lubie urzywac a sa ciezko dostepne w PL... albo poprostu cos co ta druga osoba potrzebuje, a w koncu  jestesmy przyjaciolkami wiec takie rzeczy wiemy :P
 Natomiast moja milkusia mieszka w PL wiec rowniez stara sie kupowac mi produkty ktorych tutaj nie znajde najlepiej  z typowo polskich firm... jest moja przyjaciolka wiec wie dokladnie co lubie njabardziej :P

Zaleta Friend Boxa jest to ze wymieniacie sie z osoba Wam bliska badz tez dobrze znana wiec wiecie dokladnie co taka osoba preferuje, co lubi  najbardziej i z czego bedzie sie najbardziej cieszyc :)

 A teraz przechodzimy do mojego Friend Boxika :D

Tak wlasnie wyglada moje pudeleczko... czyz nie jest slodkie? :)

A te cudenka znalazlam w srodku...

Zel do mycia ciala...czyli cos czego moge miec tysiace bo poprostu lubie miec wybor podczas kapieli ;)

Krem do rak o przeslicznym zapachu wanilii... juz nie raz go urzywalam i wsrod  angielek robi furore ;)

Maseczka intensywnie regenerujaca do wlosow blond... cos dla mnie :)

Inglot pomadka ochronna... wypowiadalam sie o niej w innym poscie wiec tylko powiem ze jest to moj cukiereczek ;)

Lakiery do paznokci... jestem typowa lakierocholicznka ... od dawna chorowalam na pastelowa zolc... i dostalam az 2 :D

Krem do twarzy i ciala.... urzekl mnie swierzy zapach i fajna konsystencja

Roz do policzek... poniewaz jestem zwolenniczka brazerow dlatego tez od dawna marzylam o jakims ladnym jasnym rozu dla odmiany... i dostalam :)

Pedzelek z essence do rozcierania... zawsze chcialam wyprobowac bo wszyscy bardzo zachwalaja wiec produkt trafiony w 100% :)

I na koncu przecudowny blyszczyk z Bell royal Glam... jak go zobaczylam to od razu sie zakochalam... olbrzymim plusem jest to ze nie jest polprzezroczysty jak wiekszosc blyszczykow w takich jasnych kolorach tylko na rece mial identyczny kolor jak w opakowaniu no i jest lepki a takie lubie najbardziej... bo mam pewnosc ze mi sie utrzymaja bardzo dlugo na ustach ;D

Do pudeleczka dolaczona byla przecudna kartka a w srodku same mile slowa :)

Wszystkie produkty byly trafione w 100%... juz nie moge sie doczekac az zaczne wszystkich urzywac i napewno w nastepnych postach przedstawie Wam moja opinie na temat niektorych produktow :) 
Napewno pokaze Wam jak ten piekny blyszczyk prezentuje sie na usteczkach a roz na policzkach... :)

Byl to nasz juz drugi Friend Box i na pewno nie ostatni :) Jest to naprawde przyjemne chodzic po sklepach i wybierac produkty dla naszych Best Friendow wiec jesli jeszcze tego wczesniej nie robiliscie to koniecznie musicie sprobowac :)

Buziaki kochani i do zobaczenia w krotce, a ja lece wysmarowac sie moim nowym kremem bo dopiero co wzielam prysznic z moim nowym zelem :D

***

Kochani przed chwila doznalam szoku :O  Tyle metod malowania paznokci czlowiek zna... mysle sobie nic juz mnie nie zaskoczy...  A JEDNAK!!!

Przegladam sobie Wasze blogi a tu trafiam na... malowanie paznokci za pomoca... cieni do powiek! metoda banalnie prosta a jednak bym na to nie wpadla... powiedzcie mi kochani slyszeliscie o tym czy poprostu ja jestem jakims zacofanym ludziem i sie fascynuje czyms tak normalnym jak urzycie cienia do powiek na paznokcie... ?

Wszyscy ktorzy sa ciekawi jak wygladaja cienie do powiek  na paznokciach zapraszam do milkusi a ja sie zastanawiam czym mnie ona jeszcze zaskoczy... 

42 komentarze:

  1. pewnie ze drugi ale nie ostatni :) ja czekam na zdjecie różu na Twoich polikach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa alternatywa dla tych wszystkich magicznych pudełek;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł!:) Bardzo fajne kosmetyki, nic tylko używać!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że pomysł genialny :) Może sama coś takiego zrobię ze swoją przyjaciółką :) bardzo fajnie wygląda ten róż z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tym FB :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem ciekawa tego różu z inglota :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wygładza, nawilża i skóra jest po nim cudownie miękka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy dostałaś - zainteresował mnie w szczególności ten błyszczyk z Bell, ma prześliczny odcień :)
    Co do przesyłki: ja niestety jeszcze się z nikim na nic nie wymieniałam, mam jednak nadzieję, że ta chwila kiedyś nastąpi ^^
    Dodaję do obserwowanych, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam na innego bloga żeby przeczytać notkę i już dodałam. :-)

      Usuń
  9. Szczerze mówiąc najbardziej lubię z mojej kolekcji właśnie ten czarny ! :) Do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma to jak miedzynarodowa wspolpraca hehe:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie!
    Takie przyjaciółki to prawdziwe skarby:)
    I jeszcze to serducho na pudełko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serducho jest na kartce Izuniu! :D na pudelku co najwyzej moge dostrzec... kolko obleczone w firanke :D

      Usuń
    2. nie czepiaj sie, jest sobota wieczór, moze Iza sobie walnela kielicha i troszke jej sie obraz rozmazuje :) pozdrawiamy naszą kochana Ize!!!! :)

      Usuń
  12. wow świetny ten pomysl z tym pudeleczkiem kochana:) dziekuje za oddanie tego glosu;)
    zapraszam na nowy poscik:*

    OdpowiedzUsuń
  13. ale niespodziewanka!! super pudełeczko a zawartość jescze lepsza. dobrze mieć przyjaciółkę która zaopatruje CIę w to czego nie masz u siebie :) super pomysł ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pudełeczko :) Kolorki lakierów świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sprawa taki Friend Box :))
    a o malowaniu paznokci cieniem do powiek też nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne rzeczy, bardzo fajny pomysł :)
    A o malowaniu cieniami słyszałam, bardzo fajny efekt powstaje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak się sprawuje róż z Inglota? Próbowałaś już? I jakbyś mogła- jaki to odcień?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za wzięcie udziału w moim rozdaniu,powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny pomysł z tym Boxem ;)cień na paznokciach? oo także nie słyszałam ale już nadrabiam i wchodze na bloga koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. DZIEKUJE ze zagladnelas do mnie :)
    SUPER pomysl z tymi paczuszkami.
    No pewno ze chce sie obserwowac. Juz dodalam siebie do Twoich obserwatorow teraz czekam na Cibie :)

    Pozdrawiam IwonKa

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie wiedziałam, że można cieniami malować paznokcie, więc nie jesteś sama w swojej niewiedzy :P. Fajne to Wasze pudełeczko :)).

    OdpowiedzUsuń
  22. pomysł genialny ! mam nadzieję, że będą dobrze się sprawdzać ;)
    zapraszam do obserwoania ;)
    http://fashionistasdreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. te lakiery safari sa super, chyba kazdy je zna :)

    u mnie nowy wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł z tym pudełeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne rzeczy dostalas :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świeRZy pisze się przez Ż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja pisze przez RZ :P w moich postach jeste wiecej tego typu bledow ale mysle ze jesli sie pomyle i napisze swieRZy przez RZ zammiast rzez Z to i tak zachowam sens zdania bo i tak wszyscy wiedza o co chodzi :P

      Usuń
  27. Mam ten lakier żółty z tą "popękaną" nakrętką, jest bardzo dobry. Lakiery safari kocham nad życie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 25 years old Sales Associate Standford Klejin, hailing from McCreary enjoys watching movies like Euphoria (Eyforiya) and Driving. Took a trip to Durham Castle and Cathedral and drives a Oldsmobile Limited Five-Passenger Touring. zerknij na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...