środa, 11 lipca 2012

chwalimy sie... :D i wreszcie TAGi...

Witajcie kochani w ten jakze sloneczny dzien (tak dobrze slyszycie za oknem sloneczko mi swieci :)...ale juz po malu zachodzi.... hmmm... no coz :D


Jak juz zauwazyliscie ostatnimi czasy jestem bardzo aktywna na blogu... az wrecz bym rzekla ze rozpieszczam Was codziennymi postami :D no ale musicie mi wybaczyc i zrozumiec leze w lozku, wstawac niemoge, na dodatek jestem sama wiec przynajmniej popisze do Was :)

Ale dzis kochani z niczym konkretnym nie przychodze, znaczy sie dla mnie bardzo konkretnym ale nie koniecznie dla Was moze takie byc.. :D

Tak czy inaczej na poczatku chcialam sie Wam kochani pochwalic :D

W konkursie organizowanym na Wizazu.pl udalo mi sie wygrac zestw kosmetykow do wlosow nivea long repair... i przyznam ze jest to pierwsza nagroda jaka kiedy kolwiek wygralam wiec bardzo sie ciesze :)

wszytskie zdjecia pochodza z wizaz.pl

Jesli ktora kolwiek z Was oddala swoje glosy na mnie - dziekuje, przyczynilyscie sie do spelnienia jednego z moich marzen- wygrac co kolwiek :D

***

I kolejna rzecz dzisiaj ktora chcialam/powinnam zrobic juz dawno to TAG... poniewaz dostalam duzo otagowan ale niestety nie mialam czasu usiasc i w koncu odpowiedziedz na nie wiec teraz to robie :D
Wszystkich TAG'ow nie pamietam i jedne z ostatnich ktore utkwily mi  w pamieci polegaly na tym samym wiec poprostu zlacze je ze soba mam nadzieje ze sie nie obrazicie  :)

Pierwsza otagowala mnie  DECAMERON, dziekuje kochana i przepraszam ze musialas tak dlugo czekac ;) 
Zasady zabawy:
-należy napisać od kogo się dostało wyróżnienie
-umieścić banerek
-napisać 7 rzeczy o sobie.
-podarować wyróżnienie 10 blogom.


I drugi TAG kochani dostalam od  rasz ktora mnie nominowala do nagrody Versatile Blogger Awar (Nagroda dla Wszechstronnego Blogera) i której chciałam bardzo podziękować :)  i jesli ktos jest wielbicielem blogow modowych to musicie koniecznie do niej zajrzec ;)



Zasady
-Nominujesz 15 blogów,którym wg Ciebie należy się taka nagroda
-Poinformuj blogerów o tym, że zostali przez Ciebie nominowani
-Przedstaw 7 faktów o sobie
-Podziękuj blogerowi, który Cię nominował
-Dodaj nagrodę The Versitale Blogger Award do swojego posta

Jak widzicie kochani w obu TAG'ach musze napisac 7 faktow o sobie dlatego tez umiescilam oba TAGi razem...

7 faktow o mnie...

1. Nosze soczewki... teraz skupilam sie na jakosci wiec nosze bezbarwne ale czasem lubie poszalec z roznymi kolorami... wiec jak kiedys zobaczycie na zdjeciu rozowe oczy to nie bedzie to zasluga photoshopa ;D

2. Jestem starsznie uczuciowa osoba... niestety :) placze nawet czytajac gazete lub ogladajac reklame :D

3. Tydzien temu mialam pierwszy w zuciu wypadek :D samochod we mnie wjechal... dzis z tego potrafie sie smiac ale wtedy wcale nie bylo mi do smiechu :) i ciekawe czy bedzie jak w koncu wyjde z domu :P
zawsze bylam przekonana ze jestem urodzona pod szczesliwa gwiazda a tu... bumm...a moze w zasadzie jestem skoro zyje :)

4. Mam wiele slabosci... pierwsza z nich sa perfumy... uwielbiam je i moge ich miec nieskonczona ilosc... nigdy nie koncze buteleczek, musze najpierw zaopatrzyc sie w nowa ta sama no chyba ze mi sie znudzi :) kosmetykow takze nigdy nie koncze jakies dziwne moje zboczenie:) kolejna slabosc to zele pod prysznic... niestety nie moge wrocic do domu po zakupach i nie zakupic kolejnego... i ich rowniez nie koncze nigdy :D jak widze ze jest koncowka to odkladam i juz nie uzywam :D oprocz tego jeszcze lakiery do paznokci... kto mnie zna ten wie jak wyglada moja kolekcja ;)

5. Mam bzika na punkcie moich wlosow... nie lubie jak ktos ich dotyka :D wiem ze brzmi to dziwnie ale juz tak mam :D i dlatego nie chodze do fryzjerow... mam wrazenie ze zawsze przy rozczesywaniu wyrywaja mi miliony wlosow :) dlatego posiadam specjalne nozyczki i obcinam je sama :) 

6. Od 5 lat mieszkam w Uk i w dalszym ciagu jestem zauroczona tym miejscem :) nie wyobrazam sobie mieszkac gdzie kolwiek indziej :) kocham ich jezyk, krajobraz, i... angielskie sniadanie :D ale w glebi serca jestem patriotka, za Polske moglabym zabic :D

7. Panicznie boje sie... latac :) wiec jak ja mam wybierac lot do Polski 2,5 h a jazda samochodem 24h wybiore to drugie :) wole dluzej jechac ale przynjamniej jak prowadze to mam wrazenie ze mam swoj los w swoich rekach a w samolocie... zdana jestem na pilota. Kazda minuta spedzona w samolocie to hektolitry wylane potu, nerwow i zdenerwowania. Dlatego tez bardzo rzadko jezdze do Polski... raz na rok czasem na poltora.

Jesli macie ochote kochani to zapraszam do zabawy i mozecie sobie wybrac ktory Tag chcecie :)

I dobrnelismy do konca, mam nadzieje ze was nie zanudzilam :) na poczatku myslalam co by Wam tu napisac a jak sie rozkrecilam to nawet tych faktow by sie znalazlo wiecej... ale im mnie wiecie tym lepiej dla Was  :D

BUZIAKI kochani i udanej srody :) a ja uciekam do ksiazki ktora sasiadka mi pozyczyla (w zasadzie okolo 10 dostalam) Night Shift Nory Roberts... czytal ktos? :)

Edit:

Kochani poniewaz uwierzylam w swoje szczescie od kad wygralam w powyzszym konkursie wiec kuje  zelazo poki gorace i biore udzial w kolejnym :D
Tym razem kochani  jest to rozdanie  u margaritkaaa do ktorego Was serdecznie zapraszam :)




57 komentarzy:

  1. piękne włosy, gratuluję! ;(
    nie jestem pewna, ale ja chyba oddałam głos ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za otagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, już jakiś czas temu podziwiałam twoje włosy:)
    Dziękuję, że mnie otagowałaś, jak tylko znajdę chwilkę wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziwię się,że wygrałaś bo masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejusssssssssss jakie ty masz wlosy niesamowiteeeeee :)!!!!!!!!!!! zakochalam sie ;*!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pozwole sobie odpowiedziec tutaj:P

    1: od prawie 6 lat mieszkam w Irlandii i uwielbiam pozytywne nastawienie Irlandczykow do zycia i ich otwartosc:) 13 grudnia przyjechalam od ie a 16 stracilam wszystkie dokumenty i pieniadze ktos wkradl sie do naszego mieszkania w nocy jak spalismy po imprezie i ukradl wszystko wlacznie z butami(uzywanymi) naszego kolegi wiec bylismy pewni ze musial to byc nasz rodak i jak sie okazalo byl w dodatku z bliskiego otoczenia przez co narazil mnie na wydatki ponad 150 euro wydalam na wycieczke do stolicy i nowy paszport bo bez tego nie moglam wyrobic numeru PPS potrzebnego do znalezienia pracy i otworzenia rachunku w banku:)

    2. jak bylam u mojego brata na wakacjach w Nimeczech majac 16 lat to piorun walnal w poddasze i dach sie lekko ujaral interwencja strazakow byla potrzebna:P

    3 jak bylam u tego samego brata na wakacjach majac 12 lat pojechalismy na morze do Holandii i mimo umiejetnosci plywania topila sie a ze mna okolo 50 osob to byly naprawde duuuuze fale:P

    4 jestem zakupoholikiem, kosmetycznym dlugo sie wzbranialam tlumaczac sobie ze juz nie potrzebuje teraz bardziej sobie tlumacze ze mam jedno zycie:)

    5 uwielbiam nurkowac, posiadam licencje i czuje sie jak ryba wros ryb i raf:) poolecam wszystkim taka farme odpoczynku na wakacjach:)

    6 mam duzy rozmiar stopy 40-41 wzrost 175 kiedys moj rozmiar buta wprawial mnie w depresje zwazywszy ze w Polsce bylo ciezko kupic kiedys fajne buty w rozmiarze wiekszym niz 39 szczegolnie szpilki

    7 uwielbiam i mam obsesje na punkcie psow szczegolnie swojego Holly samoyeda:)

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dluugie to wyszlo prawie jak twoje wlosy ktore zasluguja na nagrody:P

      Usuń
    2. szalona :D no ale z tym piorunem to przerazajace :O

      Usuń
  7. Beautiful hair ^^ congrats :)
    U have a lovely blog
    Maybe we can follow each other?
    Let me know what u think about this

    http://gagcloud.blogspot.com/

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej:)
    mozesz na mnie tez zagłosować?
    http://wizaz.pl/akcje/nivea/pokochaj-swoje-wlosy/galeria-view2.php?zid=748&pid=1002228
    Z góry dziekuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety, pogoda się psuje :(( A włosy mega ♥ ZAZDROSZCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, niesamowite włosy! Oj ja również kocham perfumy i niecierpię jak ktoś dotyka moich włosów ;D
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem kochana:)A więc tak,dwa tyg temu rozwalił mi się laptop,dałam koledze do naprawy na razie czekam.Nie pamiętam ani hasła do bloggera ani do meila na którego się logowałam,więc nawet hasla nie mogą mi przysłać.(na laptopie po prostu byłam cały czas zalogowana)więc nie mogę pisać postów:(Nie wiem co mam robić.To pierwsza załamka.Dzisiaj w pracy rozwaliłam dłoń,zalałam się caaaała krwią,jutro jadę na plaże i nie mogę się kąpać,to jest druga załamka.No i prosze nie myśleć ,że o was zapomniałam.Przesyłam mnóstwo buziaków z Cypru do Ciebie kochana :* Claudia (DECAMERON)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej ty to masz pecha prawie tak jak ja ostatnimi czasy :D
      wracaj do nas szybciutko bo tesknimy :* czekam i mam nadzieje ze uda ci sie wszystko odkrecic :)
      BUZKA :*

      Usuń
  12. fajnie się czyta te Twoje posty:) gratuluję pierwszej wygranej :*
    co do tego mojego sweterka to właśnie sęk w tym, że to na naszym typowym polskim bazarze kupione:/ dlatego nazwa Ci nic nie mówi, mi też resztą :D ale podejrzewam, że można natrafić na coś podobnego w sieciówkach:)
    wracaj prędko do zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie ja szukam i szukam takiego sweterka :) i dziekuje :*

      Usuń
    2. tez mi sie spodobal ten sweterek :D

      Usuń
  13. ooo a u mnie burzowo :( gratuluję wygranej w konkursie, ale nie dziwię się - masz prześliczne włosy!! miłego testowania :P / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje !!!! teraz to juz wygrane same popłyną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję. Ja codziennie oddaje głosy na prace zamieszczone w konkursie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję, aczkolwiek ja nie byłam zadowolona z szamponu long repair. mam dość długie włosy, prawie do pasa. po umyciu nie musiałam ich rozczesywać, były idealnie rozdzielone, milutkie i delikatne w dotyku. Na drugi dzień wyglądały jakbym wylała na nie butlę oleju... Czytałam różne opinie o nim, może tobie przypasuje ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz uzywalam w tamtym roku ta serie ;) i szalu nie robila ale do najgorszych rowniez nie nalezala ale pianka i lakier do wlosow z pewnoscia mi sie przyda :D

      Usuń
  17. Zazdrosc to bardzo zla cecha ale jak patrze na twoje wlosy to mam depresje. Natura niestety pbdazyla mnie swinskim ogonkiem :( Ale co tam/ SUPER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty :P za to ty kochana masz piekne brwi, serio takich idealnych dawno jeszcze nie widzialam :) mmie natura obdarzyla conajmniej.. krzywymi brwiami :D

      Usuń
  18. i tak za pierwszym razem sie zmyło xd
    w ogóle bardzo fajny blog, od razu obserwuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cute blog <3
    Follow each other? :)
    Xxx
    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej za pierwszym razem w UK że tak powiem pod prąd! Oo to gratulacje naprawdę masz być z czego dumna :D
    Hmmm wiele razy próbowałam swoich sił za kierownica i niestety jedyne co w tym lubię to kręcenie kółek i ósemek na lotnisku :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!:)
    Ja wypadków miałam już kilka.. jeden samochód nam spłonął - cały, calutki... (prawie ze mną i moim chłopakiem w środku), drugim dachowaliśmy. Tamten rok był strasznie pechowy, także wiem co czujesz:/
    Pozdrawiam gorąco!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz bardzo ładne włoski;)
    Gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej i mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  25. New follower :) Waiting for you!!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam soczewki :)
    - masz sliczne włosy!!
    Dziękuje za komentarz i zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie dziwie się, że otrzymałaś nagrodę :) z perfumami mam tak samo jak Ty ! :) Również z chęcią poobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam chwilkę czasu i zrobiłam to dla Ciebie:) Tagi na moim blogu już są!

    OdpowiedzUsuń
  29. hey really nice blog :) would you like to follow each other !? just let me know :) greetings !!!
    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Great blog!!!^^
    i love your hair ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje rozdanie :
    http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/07/gosiaczkowe-rozdanie-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Zasłużenie wygrałaś w tym konkursie z nivea, bo Twoje włosy są po prostu niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne masz włosy to i nagroda się należy:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziekuje Wam za mile slowa:*

    OdpowiedzUsuń
  35. O matko niesamowite masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  36. LOve This Dear! i enjoyed seeing it, Thanks For Posting ! ♥

    Mwaks!

    If you have a minute, please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!


    Blow a Rainbow

    OdpowiedzUsuń
  37. Thank you so much for visiting and commenting my blog!!!^^
    i follow you on GFC too ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdrowia życzę, to raz, a dwa, gratulacje z wygranej i wreszcie trzy - masz piekne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję wygranej, masz idealna długość włosów !:)
    A doszedł juz do Ciebie ten zestaw? bo ja wygrałam w 3 tyg. i wciąż czekam, a tu ani meila, ani nic ; c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wygralam w 1 tygodniu i takze jeszcze nie dostalam kosmetykow :P

      Usuń
  40. 23 year old Structural Engineer Margit Bottinelli, hailing from Swan Lake enjoys watching movies like "Resident, The" and Jogging. Took a trip to Gusuku Sites and Related Properties of the Kingdom of Ryukyu and drives a De Dion, Bouton et Trépardoux Dos-à-Dos Steam Runabout "La Marquise". dodatkowe zasoby

    OdpowiedzUsuń
  41. 46 year-old Mechanical Systems Engineer Janaye Nye, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and Amateur radio. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a Gurney Eagle Mk1. sposob na tych gosci

    OdpowiedzUsuń
  42. 45 year-old Research Assistant III Jilly Gallo, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Stone skipping. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a New Beetle. wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...