niedziela, 1 kwietnia 2012

seche vite- top coat

Rewelacyjny przyspieszacz schnięcia lakieru, ale czy taki rewelacyjny utwardzacz jak wszyscy zapewniaja?  hmmm... no niestety ale na moich paznokciach sie nie sprawdzil, z nim czy bez niego lakier tak samo mi sie trzyma... 2 dni.

 Cudów jednak sie nie spodziewalam, wiec nie jestem rozczarowana jego trwaloscia, jednak co mnie pozytywnie zaskoczylo to to ze, po nalozeniu na mokry lakier w pare sekund mamy suche pazurki i jestesmy gotowe do wyjscia :)

A nawet od razu po pomalowaniu nim mozemy  isc pod prysznic(!) a nasze pazurki pozostana nietkniete! wiem bo sprawdzalam :D nie specjalnie oczywiscie tylko poprostu zapomnialam ze mam naoliwione wlosy i przypomnialam sobie jak oliwa zaczela splywac mi po szyi a ja bylam... w trakcie malowania drugiej reki :) tak wiec sprawdzil sie w ten dzien w 100% :)
Nadaje takze niesamowity polysk, jednak zapach moze nie którym osoba przeszkadzac... mnie sie kojarzy z butaprenem i osobiscie sie nawet podoba  :)

Używam juz druga buteleczke, pierwsza byla to mini size teraz zakupilam normalna pojemnosc i na pewno kupie go jeszcze nie raz... pomijajac fakt ze jako utwardzacz jest beznadziejny :)

Minusem jest takze jego cena   ja zaplacilam za niego ₤ 9 co daje nam 45 zl ale czytalam ze w Polsce mozna go kupic juz za 30 zl.





3 komentarze:

  1. tak bardzo ułatwia wysychanie??????!!!!!!!!! hmm kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. na pewno dostaniesz go na ebayu lub allegro ale nie gwarantuje ze bedzie on orginalny... ja dostalam go w Boots'ie w UK kosztowal ok ₤9

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...